reklama zewnętrzna
Zewnętrzna wizytówka firmy musi być efektowna i rozpoznawalna.
kasetony
Szyld podświelny w postaci kasetonu pracuje dla Ciebie cały czas, dniem i nocą. Obecne technologie pozwalają wykonać niesamowite kasetony, które są niekiedy dziełami sztuki. Kaseton to po prostu idealna reklama zewnętrzna.
Podstawą rozważania, jaki typ kasetonu będzie najbardziej odpowieni dla Twojej firmy, jest światło. A dokładniej: co ma świecić w kasetonie?
Idąc tym tokiem myślenia można podzielić kasetony na dwa typy:
- świeci cały kaseton – kaseton jest tak wykonany, że jego lico to płyta plexi, podświetlona od wewnątrz. Płyta może być oklejona folią z wydrukiem, wtedy powstanie nam podświetlany „obraz”. Ale można zastosować również kolorową plexi i na niej nakleić grafikę: płaską z folii lub przestrzenną. Można również wykonać cały kaseton z plexi, w którym świecą nawet boki.
- świeci sama grafika – podstawą tego typu kasetonów jest wycięcie elementów graficznych w płycie będącej jej licem. Wycięte elementy są uzupełnione płytą plexi przez którą przechodzi światło. Wówczas uzyskujemy efekt świecenia np. samych liter. Jako lico mogą być zastosowane różne materiały np.: blacha aluminiowa pomalowana proszkowo na dowolny kolor lub płyta dibondu posiadająca różne faktury i kolory.
litery przestrzenne
Główną zaletą liter i znaków przestrzennych jest brak tła. Całą nazwę można zamontować bezpośrednio do elewacji i już nie wymyślać jakie tło, materiał lub kolor będzie do niego pasował. Reklama zewnętrzna w różny sposób wykorzystuje litery przestrzenne.
Ponownie rozważając wykonanie liter przestrzennych należy zastanowić się nad światłem. Wychodząc od tej kwestii otrzymujemy:
- litery podświetlane – widziane dniem i nocą, z nimi nie zginiesz w ciemnościach. Do budowy liter można wykorzystać różne technologie w zależności od ich wielkości oraz wysokości ich montażu. Litery mogą świecić z czoła, z boków lub światłem odbitym. Można je wykonać również z neonów, które wracają do łask.
- litery niepodświetlane – niezrównana gama możliwych do zastosowania materiałów. Różne materiały to różne grubości, faktury i kolory. Tak wykonane litery można zamontować na elewacji, ale również nakleić na szybę.
mASZ POMYSŁ NA REKLAMĘ
szyldy
Szyld to zewnętrzna wizytówka Twojej firmy. Musi być spójna z pozostałymi elementami Twojego wizerunku, aby klient nie miał wątpliwości do kogo trafił.
Możliwości technicznych wykonania szyldów jest mnóstwo. Można je łączyć aby otrzymać niecodzienny efekt.
Oto kilka przykładów szyldów:
- kaseton
- litery lub logo przestrzenne
- tablica z dibondu – Dibond jest twardą płytą, a w dodatku ma ciekawe faktury (szczotkowanie) oraz kolory (złoty, srebrny).
- tablica z plexi lub szyby– Pleksi to materiał przypominający szybę, może być przeźroczysty lub kolorowy. Z szyby i plexi można zrobić bardzo eleganckie szyldy.
- tablica z blachy aluminiowej, mosiądzu – bardzo trwałe materiały, które można grawerować i malować na dowolny kolor.
- tablica z pcv – najbardziej ekonomiczna wersja, z której można uzyskać ciekawe efekty w rozsądnej cenie.
tablice wolnostojące
Główną zaletą tablic wolnostojących jest ich rozmiar. Dlatego są często wykorzystywane w reklamie umieszczanej przy drogach. Konieczność odsunięcia tablicy od pasa drogowego wymusza zwiększenie jej wielkości, aby była widoczna z dużej odległości.
Tablica wolnostojąca, może być również tablicą informacyjną. Dzięki wydrukom solwentowym osiągamy bardzo dużą czytelność drukowanego tekstu.
Tablice mogą być wykonane z różnych materiałów, dostosowując je do miejsca ekspozycji oraz ich trwałości.
NIE MASZ POMYSŁU
pylony
Pylon może stanowić elegancką wizytówkę Twojej firmy. Umieszczony przy wjeździe, będzie nie tylko reklamą, ale również drogowskazem zachęcającym klientów do wjazdu.
Pylony można wykonać od najbardziej ekonomicznych ( z blachy) do najbardziej ekskluzywnych (podświetlanych).
Pylony doskonale sprawdzają się przy biurowcach, eksponując firmy tam działające (najemców), ale również można na nich przedstawić zakres działaności firmy.
Pylony służą także, jako mapy lokalizacyjne w przestrzeniach użyteczności publicznej. Zawierają wówczas plan sytuacyjny, legendę oraz najważniejsze kierunki np. zwiedzania.
reklama wewnętrzna
Klienci nie tylko ogladają firmę od strony zewnętrzej, ale również od wewnętrznej. Ważny jest wówczas ład, prostota, czytelność oraz funkcjonalność. A to wszystko przydałoby się osiagnąć niestandardowymi elementami reklamy wewnatrznej, wtapiającej się w istniejący wystrój wnętrz.
Dlatego warto wykorzystać nasze doświadczenie, aby zachować spójny charakter wizerunku swojej firmy.
Elementy reklamy wewnętrznej:
- tabliczki przydrzwiowe – z dibondu, szkła, plexi lub systemowe.
- tablice informacyjne – z dibondu, szkła, plexi lub systemowe.
- logo – na wejściu lub w recepcji.
- oznaczenia drzwi – np. toalet.